Kwaliteitsprogressie
audit Qfor 2022 en volgens de vernieuwde methode!
Algemene beoordeling 73%
Prijs/kwaliteit 70%
Rapportering en tools 74%
Administratie & Logistiek 69%
Uitvoering 76%
Voortraject 71%
Natraject 68%
Relatiemanagement 75%
Projectmanagement 71%
Trainers / Consultants 84%
- Percentage tevreden klanten: 90%
Percentage ondervraagde klanten waarvan de tevredenheid minimaal 4/7 is. - Globale tevredenheid : 74%
Percentage ondervraagde klanten waarvan de algemene indruk over de organisatie ’tevreden’ of ‘heel tevreden’ is. - Homogeniteitsgraad: 83%
Graad van cohesie van de resultaten van de individuele klanten met de globale tevredenheid - Qfor Score berekend op 10/05/2022 : 71%
Score berekend door de Certificatiecommissie op basis van meettype, calibrage en type diensten.
De visie van Elohim door Marc Smekens
Zaakvoerder